Storm comming…

Prije svega pozdrav svim posjetiocima mog bloga.

Glavna ideja ovog bloga je da predstavim svoju muziku, kao i detalje oko same tehnike pri produkciji koju koristim, a koju sam vremenom učio, shvatao itd…

Muzika je sastavni dio mog života još od samog djetinjstva, pa sam tako iz godine u godinu bio u raznim fazonima i fazama i žanrovima. Zadnjih 3-4 godine sam se zadržao na elektronskoj muzici, doduše sada već nešto lakšoj, recimo  ambiental / chillout / lounge muzici i otprilike tim fazonima, te sam tu ostao do dana današnjeg !

Pošto i sam radim muziku za početak ću da postavim svoj zadnji projekat Storm comming.  Riječ je o trance – dance – ambiental kombinaciji.

Evo i linka:

Storm comming preview & download

Pošto koristim free account na wordpressu, tako moram koristiti online servise za sharing, tako sam se odlučio za 4Shared servis, čisto iz razloga što se ovaj mp3 može odmah online preslušati !!!

Sljedeći put više o detaljima produkcije…

Pozdrav

Leave a Reply

