Rain (feat. Matea)

Ovo je jedna ranije rađena stvar, možda prije 1-2 godine, ali vrijedi je ipak postaviti jer spada u  jednu od mojih najdražih.

Rain download & preview

Ovdje sam iskoristio glas svoje kćerke koja je tada imala 2-3 godine. Ali sve bi to bilo super da sam ja to mogao snimiti kako treba, nego sam morao obećati brdo karamela da bi mi pozajmila svoj glas. I ta obećanja sam obećavao ured 3 dana, dok na kraju nije pristala.

…hm, kad bolje razmislim ovo se trebalo zvati “Mali materijalista” a ne “Rain”🙂

enjoy

Leave a Reply

