4Shared preview & download opcija

Danas sam bio na kafi sa mojim dragim prijateljem i reče mi da nije mogao da presluša direktno sa linka neke mp3 koje sam postavio, pa smo bili u nedoumici da li je to zbog toga što koristi IE a ja Firefox.

Kada ja otvorim neki od mp3 linkova to izgleda ovako

4Shared media player

4Shared media player

Iznad download opcije se pojavljuje mali media player koji omogućava da ovo i preslušamo prije samog downloada.

E sada nisam gledao zahtjeve browsera, uglavnom ja koristim FFox3 sa Flash pluginom i to  je to.

Leave a Reply

