Stiže nova godina a odlazi stara

I evo dočekali smo i taj momenat, i evo za par sati ulazimo u 2009-u godinu.

2008 se ne želim nešto pretjerano ni sjećati jer mi je bila dosta turobna i teška, pa mislim najgora godina koliko već znam za sebe. Bilo je raznoraznih teških momenata – i stvarno jedva sam čekao ovaj dan !

Znam da to ne znači ništa, godina ko godina, ali eto nekako još od djetinjstva vjerujem u te prelaze i nove godine itd… ono što bi rekao naš narod “sljedeća će biti bolja”.

Upravo iz tog razloga sam danas uzeo šampanjac… pa “nek pukne” večeras🙂

Zadnjih dana sam bio u priličnim obavezama tako da sam totalno zapostavio svoj kreativni rad, ali sam zato skinuo nekolicinu dobrih plugina koje trebam tek da istestiram i da dam konačni sud.

Upravo skidam SoniK Synth 2 od IK Multimedije

SonikSynth u Cubase-u

SonikSynth u Cubase-u

Staje na jedan DVD, 4.2Gb pa čisto radi toga i obećava🙂 mada sam se naskidao takvih plugina i na kraju su me razočarali ! ali ništa dok ne skineš i testiraš.

Sljedeće što imam na umu da skinem je Zero-G A.S.L – Analogue Sequencer Loops

Analogue Sequencer Loops

Analogue Sequencer Loops

to je dosta manje, mislim oko 1.2 Gb i navodno je riječ o samplovima sa analognih sintova – jedna fina zbirka.

I poslije toga se spremam za još jedan veći poduhvat a to je Best Service Ethno World 4

Best Service Ethno World 4 sampler

Best Service Ethno World 4 sampler

Riječ je o sampleru sa integrisanim Kontakt playerom koji dolazi na 2 DVD-a po 4.3 Gb i sadrži ethno instrumente itd..

Sretna Nova 2009-a svim ljudima dobre volje a i onima loše🙂

sretna_nova

Leave a Reply

