Sonik Synth 2, testiranje

Upravo se skinuo ovaj veliki torrent 4.2Gb, i na moje iznenađenje kada sam počeo da raspakujem rar fajl dobio sam

  • DVD1.iso (4.3 Gb)
  • DVD2.iso (4.3 Gb)

wouuuuuu, pa ovo je nešto ekstra garant ! Dakle, otprilike 10Gb težak plugin.

Instalacija je jako jednostavna, instalira se plugin koji je težak oko 10-ak Mb i naravno dostupan je u tri varijante:

  1. VSTi
  2. DXi
  3. RTAS

Nakon instalacije plugina, sa 2 dvd-a se kopiraju samplovi u direktorij po želji, te ovaj pri prvom pokretanju pita za destinaciju samplova… stvarno, ništa jednostavnije !

audio semplovi sa IK Multimedia stranice

Sada sam malo pregledao instrumente i ostalo što nudi i mogu samo reći da je ovo ekstra i vrijedi skinuti.

Library je podjeljen otprilike:

  • Synths
  • Drums
  • Guitars
  • Woodwinds
  • Elements
  • Voice textures
  • itd…

Kvaliteta semplova je također zadovoljavajuća, mada sam u podešenjima vidio da se može podesiti

  • Extra quality (hi-fi samplovi)
  • Extra performance (lo-fi samplovi)

što je također super za one sa lošijim konfiguracijama.

U drum sekciji me također nešto pravo iznenadilo, upravo sam čuo mislim najbolji do sada TR-909 kit ! Kako samo dobro zvuči.

Ono što sam zaboravio još da napomenem je da Sonik Synth 2 ima ulogu multichannel plugina, kao Hypersonic itd… tj, da unutar plugina možemo programirati mislim do 32 kanala i koristiti ih istovremeno !

Sve u svemu, jako sam zadovoljan ! Ulazi u moj standardni set plugina.

Leave a Reply

