Magix Samplitude

Mada je od proizvođaća Magix koji je proizveo čuveni Magix Music Maker – koji je praktično igračka za djecu, razvio je i još jedan komad software-a Samplitude.

Magix Samplitude 10

Magix Samplitude 10

Riječ je o programu namjenjenom za snimanje audio i midi zapisa kao i za sam mastering i završnicu projekta. Ja ga iskreno koristim zadnje vrijeme za sam mastering i mogu reći da sam jako zadovoljan rezultatima.

Kao i ostali slični programi iste namjene i Magix podržava VST i DX tehnologiju, tako da se u podešenjima jednostavno podesi lokacija VST plugina i spreman je za njihovo korištenje.

samplitude_1

Ima jako fin korisnički interfejs, te nije pretjerani gutač CPU-a… sasvim solidno radi. Čak podržava i promjenu skinova🙂

Pri pokretanju nudi nam da definišemo kakav ćemo projekat, editing, recording, mastering i slično… pa prema izboru prilagodi sam interfejs i opcije interfejsa.

Samplitude mixer

Samplitude mixer

Sviđa mi se njegov mikser jer je urađen po uzoru na protools🙂 tako da je dodavanje vst-ova ili integrisanih efekata vrlo jednostavno.

Pri instalaciji odmah dođe par fx plugina (reverb, vocoder, compresor, itd..) koji su jako dobri.

samplitude_3

Jednostavno, jako dobar software, pogotovo što ne zavisi od specijalnog hardware-a itd…

Leave a Reply

