Dual monitori u produkciji

Ovako to izgleda sa dual monitorima

male promjene u mojoj sobi

male promjene u mojoj sobi

napravio sam neke promjene u svojoj “sobi za opuštanje”🙂

Nakon što sam pokrenuo Cubase, raširio sam ga na oba monitora, te sam sekvencer ostavio na primarnom (19-ka wide) a mikser postavio na sekundarni (17-ka)… uh koliko ovo olakšava rad za nas koji nemam MIDI kontroler🙂

Jednostavno, sve je preglednije i jednostavnije za raditi. Praktično, dok svira imaš uvid u midi sekvencer i mikser odmah, nije potrebno svičati se između prozora. Isto tako ja fx plugine držim na sekundarnom monitoru.

Jedina mana je što nemam dovoljno prostora🙂 fali jedno 5-6 polica

Leave a Reply

