Retro

he he, tražeći neke slike na netu pronašao sam i svoj prvi računar na kome sam stekao prva računarska iskustva🙂

Riječ je ZX Spectrum računaru sa 48Kb memorije

zx spectrum 48K

zx spectrum 48K

Dakle, radilo se o mašinskom jeziku ali je koristio Basic kompajler… he he to su bili dani, i mogu samo reći što sam se naigrao igrica naigrao sam se ne njemu – to su bile igrice🙂 mogle su se danima igrati a da ne dosade, a grafika je bila presmješna za sada ovo doba, ali su igrice bile fantastične. Samo se sjećam Manic Miner igrice koju sam danima igrao…

manic miner screenshot

manic miner screenshot

Evo, upravo vidim ima je i u windows verziji ovdje

Od opreme uz računar dođe samo ispravljač i kabal za tv

zx-spectrum-equip

a programi i igrice su se učitavale putem kasetofona i audio kabla.

Jedina boljka im je bila folija tastature koja bi s vremena na vrijeme znala otići u helać, pogotovo tipke enter i shift itd… one koje su se puno koristile u igrama…

Sve u svemu, kada se spoji to bi izgledalo ovako

zx-spectrum-tape-load

Lijepo se sjetiti starih vremena, pitam se kako bi ga mogao iskoristiti za muziku sada ??? za neke 8-bit retro zvukove

Leave a Reply

