Synth1 – kako napraviti super trance saw pad ??

Korisim plugin Synth1 i sa njim mogu napraviti skoro pa što hoću🙂

synth1 web page & download

Synth1 je dakle standardni sint sa oscilatorima, filterima, amplifierom i nekoliko efekata (chorus, delay itd…) i što je najbolje od svega totalno je besplatan (FREE) – neki ludi japanci su ga napravili mislim.

Eh, sada da se bacimo na posao… pitanje je kako napraviti pravi-moćni trance saw pad koji stalno susrećemo u trance stvarima, ali se uvijek pitamo (bar ja) – kako ga napravi da onako zvuči🙂

Dakle, odaberemo synth1 kao naš plugin i koristimo “Initial sound” na prvom praznom banku – dakle inicijalni zvuk.

Podesite sve parametre kao što sam to uradio ja, na sljedećoj slici:

super_trance_saw_vsasa

I kao rezultat dobit ćemo ovo:

preview trance sample

Synth1 je jako jednostavan i lagan (par kilobajta) a jako moćan jer možete dobiti gotovo svaki zvuk koji poželite. Sve se svodi na igranje sa parametrima. Recimo ja sam na gornjem primjeru koristio filter tako da dobijem šetanje filtera (up/down) kada sviram ovu dionicu recimo. Ako isključim filter dobio bi čisti trance saw zvuk i slično…

Leave a Reply

