Vatrogasci

Sinoć sam došao kasno s posla i pošto sam bio jako umoran brzo sam zaspao, oko 20:00. Ujutro, dok su svi spavali još, oko 06:10 probudilo me neko komešanje u haustoru. Prva pomisao je bila – mah, idu ljudi na posao… ali onda sve više i više čujem deranje i slično… Ma šta je ovo ?

Otvorim ulazna vrata, da vidim šta se događa, garant opet djeca prije škole idu na smetljarnik (pošto sam na visini), kad imam šta da vidim… haustor pun dima – ne vidi se prst pred okom… par komšija u haustoru trče itd…

Ovo je već drugi požar u zadnje pola godine ! šta se ovo događa ???

Srećom sam prije nekog vremena zaljepio dihtunge na vrata pa tako naš stan dim nije pretjerano uhvatio kako je to kod drugih ljudi slučaj.

Pogledam kroz prozor, vatrogasci su već pred zgradom (dvoja kola) i za par minutica čujem šmrkove i bijeli dim kako počinje još više da huklja (onaj poslije gašenja vatre).

Gledam kroz prozor i vidim policajce i vidim vatrogasce, pa se zapitam… Pa te ljude – vatrogasce – niko živ ne spominje, imaju male plaće i slično, a ljudi imaju takav posao da ga ne možeš baš poželiti i uvijek su ekspeditivni i uvijek su tu na vrijeme. Sudeći po policiji, koji su uvijek glavne face, ne mogu se ravnati sa njima… jer policije nema tu odmah🙂 kada su neke stvari u pitanju… tu su samo sa znakom stop na cesti !

VATROGASCI – svaka Vam čast !!! Znam da moja riječ ništa ne znači, ali to je sve što mogu da uradim ili da kažem. To za policiju još nikada nisam rekao do sada – a to je baš interesantno – ali i žalosno.

Leave a Reply

