Kupio sam Zoom G1X :)

Kao nagradu za višemjesečno crnčenje🙂 kupio sam sebi Zoom G1X gitarski procesor.

Izgleda ovako:

g1x_slant-web

Sinoć sam ga malo onako nabrzino probao, samo 40 preseta koji dođu fabrički, i zadovoljan sam… mada su mi govorili da i nije nešto, ipak za te pare i za kućne uslove je i više nego dobar. Pošto kod mene zoom ide preko Peavey miksera do M-Audio kartice, zvuk je odličan. Moguće da je to uzrok, jer recimo kolega ima lošiju zvučnu karticu itd… pa tek onda zvučnici i pojačalo. Moje pojačalo je Technics SU-V60 a zvučnici su nekakvi Omnitronic (studijski).

Više detalja oko Zoom-a, ovdje

Ovo je lista efekata

  • COMP / EFX: Compressor, Auto Wah, Booster, Tremolo, Phaser, Ring Mod, Slow Attack, Vox Wah, Cry Wah
  • DRIVE: FD Clean, VX Clean, HW Clean, US Blues, BG Crunch, MS #1959, MS Drive, PV Drive, DZ Drive, BG Drive, Overdrive, Guv’nor, dist+, RAT, Fuzz Face, Metal Zone, ExtremeDS, Hot Box, Flat Clean, Lead, Aco.Sim
  • EQ: Lo / Mid / Hi
  • ZNR / AMP: ZNR, Combo, Bright Combo, Stack
  • MOD: Chorus, Ensemble, Flanger, Step, Pitch Shift, Mono Pitch, HPS, Vibrato, Pitch Bend, Delay
  • DELAY: Delay, Tape Echo, Analog Delay, Ping Pong Delay
  • REVERB: Hall, Room, Spring, Arena, Tiled Room

Leave a Reply

