Noćna produkcija

Ne znam za ostale ljude koji se bave ovim amaterski ili profesionalno, ali definitivno sam skontao da najbolju inspiraciju dobijam i najbolje iz sebe izvlačim noću…

box_faders_bottom

Probao sam par puta, u slobodno vrijeme, da radim po danu ali jednostavno nije išlo !

Noću, kada je svijetlo prigušeno, kapci polako počinju da se sklapaju ali Cubase radi ko doksa🙂 i sam zvuk mi je dosta bolji… Baš me zanima kako to kod ostalih hoda, da li im se isto događa !

U par navrata sam, dok sam radio “storm comming”, skoro pa zaspao ispred monitora…

Leave a Reply

