Kakvu sam hdd strukturu napravio na svom DAW-u

Pošto imam mnogo samplova, plugina i slično, morao sam se pobrinuti za prostor na svom računaru.

Kupio sam dva HDD-a po 500Gb SATA 32Mb keš memorije (32 je preporučljivo za ovu svrhu, sve ispod je tanko)

Organizovao sam sve ovako:

HDD1:

  • C:\ particija = 150 Gb (sistem, software)
  • D:\ particija = 350 Gb (plugini, samplovi, audio projekti i slično)

HDD2:

  • E:\ particija = 500 Gb (sve ostalo, download, slike, video, filmovi itd… jer računar koristim i u druge svrhe :))

E sada, što se tiče neke optimizacije, mislim da mi je bolje bilo da sam drugi HDD ostavio za namjenu koju sada ima D:\ particija, ali i ovako nemam velikih problema.

Koliko sam se samo ranije patio sa malim hdd-om kada se sjetim, sada se stvarno lakše diše, jer je lijepo otići na C: pa vidjeti da imam još 100Gb prazno ili otići na D: i vidjeti da ima još 128Gb prazno i slično.

A bar HDD sada nije skup🙂

Leave a Reply

