Nikako da se nakanim i da konačno nešto opet radim :)

Svaki dan sebi kažem “e danas ću malo započeti nešto” ili uzeti nešto staro pa nastaviti, ali jednostavno mi se nikako neda🙂

approaching-storm-sleeping-bear-dunes

malo sam se uspavao🙂 Posljednje vrijeme stvarno puno preslušavam svoju chillout kolekciju cd-ova, pa moguće je da je i to razlog što sam se uspavao.

U stvari, mislim da mi je najgora ona prva nota, a toliko ideja ima dok sam u autu na putu i slično, ali kada dođem za računar – mozak zavezan. Sad mi je jasno zašto ljudi koriste ručne prenosive rekordere – da zabilježe svoje ideje koje im padnu napamet u toku ničega🙂

zh4_34

Možda je to umor i od posla ?!! ko bi ga više znao, od nečega se mora i živjeti, to je ipak prioritet🙂

Leave a Reply

