Linplug CronoX v.3 i Camel Audio Alchemy v.1

Sinoć sam završio sa downladom ova dva toliko hvaljena plugina.

Linplug CronoX

cronox3

Preslušavajući demo snimke sa njihove stranice ovaj plugin me impresionirao, pa sam stoga i odlučio da odradim download koji je oko 1,5Gb.

Sve u svemu plugin nije ništa bolji od Albina itd… dakle, ako imamo Rob Papen Albino, imamo praktično sve što nudi i sam CronoX. Nisam nešto oduševljen, mada opet ima finih preseta i mogućnosti, ali sam ipak očekivao više. Pa sad, skinuo sam ga, tu je …🙂

Camel Audio Alchemy

camel_audio_alchemy_1

E ovaj me plugin obradovao pravo. Ovo je stvarno odlično… mada je veliki jedač memorije i cpu-a, ipak je odličan.

Ono što me odmah fasciniralo su jako interesantni preseti gitara i flauta, stvarno su moćni. Od opcija ima svega pa samo treba navaliti na rad !🙂

Njemu dajem čistu peticu !

Inače, instalacija je teška nekih 2Gb.

Leave a Reply

