Stylus RMX, veliko iznenađenje

Već odavno imam ovaj plugin i na svom starom DAW-u sam ga čak imao instaliranog, međutim na prvi pogled me uopšte nije impresionirao… očekivao sam više nešto kao klasičnu ritam mašinu ili nešto slično, nalik battery-ju ili guru-u itd… i naravno radi same veličine plugina i expanzija (od oko 7-8 Gb) sam ga i uklonio.

Kako sve više čitam članke i interviju materijale sa poznatim autorima, svi koriste Stylus RMX… hm pa šta je tu onda kvaka ???

Skontao sam da ja ovaj plugin uopšte ne znam koristiti🙂

stylus-intro1

Pronašao sam po torentima dvd video materijal – upute za korištenje ovog monstruma, i čitav dan danas sam proveo u gledanju dvd-a. Eh sada tek mogu nešto da pričam! Promjenio sam mišljenje za 360 stepeni. Sada mi je tek jasno zašto poznati autori koriste Stylus.

thomas-dolby2article2

Bilo kako bilo, ovo je skroz skroz korisna stvar za svaki DAW (ritam sekciju posebno) jer mu je to primarna namjena, ali naravno mogu koristiti i ostale samplove i slično…

Da ne bih davio dalje svakako preporučujem DVD materijal izdavačke kuće Nine Volt Audio da se pogleda i pobliže upozna sa pluginom, jednostavno iznenadit će te se pozitivno.

nv-stylus

Leave a Reply

