Slices (preview 1)

Konačno sam se malo aktivirao po pitanju lične produkcije…

Radim na nečem novom, ovaj put sam malo eksperimentisao, pa sam pokušao da spojim ambientalu, trance, rock itd…🙂 zanimljivo zar ne !!!

Radni naziv je Slices, a prva slušljiva verzija se može pregledati ovdje

Naravno, kao i ostalo i ovo radim u Cubase-u SX3, a od plugina sam koristio

  • Stylus RMX 1.5 (Metamorphosis EXP, Liquid EXP)
  • Addictive Drums v.1
  • Rob Papen Albino v.3
  • Cakewalk Dimension Pro
  • Cakewalk Rapture
  • OB-X synth
  • Rain Piano (for Kontakt)
  • Liquid Verb (fx)
  • Blue Tempo Delay (fx)
  • Vengeance FX vol.2 (fx)

itd… moguće da sam nešto i ispustio…

Što se tiče masteringa nije ništa rađeno, jednostavno samo ispeglan nivo… jer trebam još raditi na ovome, ne sviđa mi se kraj itd… a i sve klavirske dionice su iste, ipak treba dodati malo varijacija… ovako mi malo djeluje suhoparno !!!

Ali dobro, sve u svemu bitno je da sam se razmrdao🙂 opet

Slices

E sada zašto slices ???

Zato što ovo radim već ured pa mjesec dana🙂 sve je nekako ispalo od komadića nekakvih, nešto testiranjem plugina nešto onako… pa stoga neka radni naziv bude slices 🙂

Leave a Reply

