NI Battery, kako pokrenuti ovaj (drum) sampler

Prije svega, nakon pokretanja Battery-ja potrebno je prvo napraviti dobre “Audio” postavke

battery_audio_setup

Bitno je odabrati ASIO kao “Interface”,  a zatim iz Output Device odabrati pravu stvar!

Kod mene je recimo zvučna M-Audio i ona ima svoj ASIO interfejs, tako da ja uvijek biram M-Audio ASIO kao izbor.

Pošto imam i Creative Live! karticu u računaru (koristim KX drajvere) u listi imam i KX ASIO interfejs.

Nakon što sam napravio dobra podešenja, jednostavno mogu otvoriti u eksploreru folder sa drum semplovima i drag-n-drop metodom prevući po ćelijama…

battery_01

Evo idem ovaj KICK prevući na prvu ćeliju…. u battery-ju to izgleda ovako…

battery_02

Kada kliknem sada na prvu ćeliju u gornjem output activity monitoru moram vidjeti otklon, kao na sljedećoj slici

battery_03

Dakle, vu metar radi, što znači da iz battery-ja izlazi zvuk i naravno čujem ga u zvučnicima 🙂

Međutim, vrlo moguće je da otklon postoji, ali se ne čuje u zvučnicima, ali to je sada neka druga tema …

Evo prevući ću još par semplova u sljedeće ćelije

battery_04

Klikom na svaku od ćelija dobijam različiti sempl koji sam postavio (logično)  !!!

E sada, kako se ovo koristi u produkciji ???

Sada, ako sam Battery otvorio kao VST plugin unutar Cubase-a, metoda je praktično ista…

Samo što ako želim da koristim ove samplove moram da dodam novu midi traku u cubase-u, dodjelim joj output da bude Battery i onda notama od C1 do …. biram koji sempl ću da koristim… i to je to…

Napomena:

Što se tiče korisnika Creative kartica, preporučujem KX drivere, koji su poboljšani, uređeni i imaju vlastitu ASIO podršku što nije slučaj kod originalnih drivera sa diska.

pogledati stranicu: http://kxproject.lugosoft.com/

ali to sam već objašnjavao i kod ove teme kod problema sa latencijom

Leave a comment