MIXXX, free digital dj software

Sjetih se projekta MIXXX koji sam davno koristio, pa sam baš posjetio večeras njihovu stranicu.

http://www.mixxx.org/

mixxx_160_1

Iznenadio sam se ugodno kada sam vidio da je taj projekat još aktivan i nove verzije izlaze samo jedna za drugom.

Riječ je o dj software-u, dva deck-a itd.. kao i ostali software uz jednu bitnu razliku što je ovaj besplatan a jako dobar.

Ima sve opcije koje nude i mnogo jači i skuplji software-i, ali ovaj je i multiplatformski što znači da su podržani i windows  i mac i linux itd…

mixxx_160_collusion_1

Verzija koju sam ja nekada davno koristio nije izgledala ovako moćno i nije imala ni 5% novih opcija koje nam sada nudi ali je ipak svoj posao radio dobro.

prefs_160_sound

Ovi screenshot-ovi su uhvaćeni sa Linux Ubuntu distribucije…

mogućnosti aplikacije pogledati na http://www.mixxx.org/features.php

Leave a Reply

