Omnisphere je stigao !!!

Prije nekih mjesec, dva sam zamolio svog prijatelja iz hrvatske koji nema problema sa internetom i limitima i bandwith-om da mi skine Omnisphere plugin, i kako je i obećao prije dan-dva je poslao i danas sam se baš obradovao kada sam vidio poštara na vratima🙂

Omnisphere je zadnji plugin firme Spectrasonics, oni su autori i Trilogy i StylusRMX i Atmosphere plugina koji su izvrsni. Ljudi stvarno znaju raditi posao i napraviti dobre i korisne plugine.

Omnisphere (instalacija) staje na 6 dual-layer DVD-ova. Instalacija je stvarno ogromna, i kao svoj integralni dio sadrži i Atmosphere komponente, tako da praktično nije potrebno instalirati i Atmosphere pored Omnisphere plugina.

U principu sam se namučio dok sam raspakovao dvd-ove (rar fajlove) jer zaista ih ima more…

Instalacija je vrlo jednostavna. Svaki dvd se posebno instalira (ima svoj instaler) tako da praktično moramo napraviti 6 instalacija, ali naravno svi fajlovi idu na svoje mjesto. Nakon što se instaliraju bazni fajlovi, potrebno je odraditi upgrade i ostalo … što je potrebno, ali o tome nećemo sada🙂 i nakon instalacije pokrenuo sam plugin i Omnisphere je zasjajio na mom desktopu

om_001

Odmah sam poletio u library da vidim šta nam nudi, uh….. lista je velika stvarno, more je toga…

Jedina zamjerka je bar kod mene je ovaj library dosta spor pri pregledanju… e sada moguće da trebam odraditi upgrade na 1.0.4 verziju, to je zadnja, pa je lako moguće da su nešto sredili oko toga, kod mene je sada 1.0.2 verzija.

om_0021

U gornjem dijelu library prozora se nalazi opcija Directory, tu možemo da naštimamo koje biblioteke želimo da gledamo, (all, omnisphere, atmosphere, a taste of omnisphere)

  • all – sve biblioteke skupa
  • omnisphere – samo ominsphere patchevi
  • atmosphere – samo atmosphere patchevi
  • a taste of omnisphere – neki favorizirani omnisphere patchevi

Tako da sam odmah prešaltao na Omnisphere direktorij, jer sam Atmosphere već imao.

om_003

Kao i kod ostalih plugina Spectrasonics-a, interfejs je identičan, prozori Main, Edit, Fx i Arp (ovo je samo kod omnisphere).

Dakle, nova stvar je ARP podešenje… (naravno arpegiator)

om_004

Na dnu ARP prozora imamo opciju da ubacimo neki naš groove midi fajl i koristimo vlastite arpegijacije.

Još jedna stvar koja me pozitivno iznenadila su mikser i postavke. Konceptualno je osmišljeno kao kod Stylus RMX-a da je plugin multichannel, što znači imamo na raspolaganju 8 kanala… pa dobro sad mi je i jasno, ipak je ovo ogroman plugin i mogu zamisliti šta bi se desilo sa 10 instanci u Cubase-u🙂

om_005

Ovo je stvarno super !!!

Hm… ali nažalost za sve vas sa malim hard diskom ovo će vas obeshrabriti🙂 pogledajte sljedeću sliku.

om_006

Ovo je veličina library-ja nakon instalacije🙂

Leave a Reply

