Guitar thing (preview 1)

Evo jedan od mojih ranijih radova i jako mi je žao što nikako ne mogu uhvatiti vremena pa da sve ovo što sam postavio dovedem i do kraja…😦

Guitar thing je nastao kao i obično što nastaje, testirajući plugine🙂 ovdje sam testirao RealGuitar plugin i učinila mi se fina dionica koju sam odsvirao i tako sam nastavio do kraja…

Koliko se mogu sjetiti od plugina sam koristio

  • RealGuitar 2L (akustična gitara)
  • Reason 4.0 (electric guitar preset) – dionica sa elektičnom gitarom je urađena u Reason-u.
  • drum sekcija (Izotope IDrum)
  • Rob Papen Albino 3 (pads)
  • Native Instruments FM8 (pads, sequences)
  • bass sekcija – hm…. ko bi se sjetio🙂

I sve to lijepo smiksano u (naravno) Cubase SX3 sa mnoštvom fx plugina …

Evo i download linka

download & preview mp3

Leave a Reply

