[back to the past] Morning chill (preview 1)

Ovo je praktično moj prvi ozbiljan rad, koji sam uradio prije par godina…

Sada kada ovo slušam tu vidim dosta nedostataka i falinki itd… ali ipak je i dalje volim čuti, iz prostog razloga što je to “prvi ozbiljan rad” u vlastitoj muzičkoj produkciji. O kako sam se samo tad patio i pitao pa kako ovo da uradim ili kako da ovo uradim, kako da taj efekat napravim i slično…🙂 Lijepo se sjetiti samih početaka.

Ovdje sam recimo bio dosta inspirisan Oldfield vrstom muzike…

download & preview mp3

Dosta dugo sam se držao odluke da se ovo neće naći na blogu jer ne zavrjeđuje toliku pažnju, ali ipak mislim da to treba staviti, i radi toga što je to sam početak, a i radi toga što se iz ovoga može dosta stvari naučiti kako nešto ne treba raditi i zahtjeva dodatne diskusije… pa stoga Morning Chill je ugledao svoj online dan🙂

Happy chillin’

Leave a Reply

