Tangerine Dream, live vst plugins

Sam koncept njihovih zadnjih koncerata mi se sviđa, tri klavijaturiste su postavljeni u sredinu i oko svakoga je po jedno 5-6 synth-ova a iza njih su veliki monitori na kojem su prikazani plugini koje koriste uživo.

Ispod monitora je midi kontroler kojim sviraju odabrani plugin. Ono što sam uspio vidjeti je da koriste

  • Native Instruments FM7
NI FM7 iza Edghara na monitoru

NI FM7 iza Edghara na monitoru

fm7

zatim

  • Virsyn Cube

Tangerine-dream-ebw-2

cube

Zatim,

  • Arturia CS-80V

24

arturia80

Zatim

  • Arturia Moog Modular V

17

moog_modular_software

Vidio sam i neki Korg software, ali mi nije poznat, vjerovatno je dio neke Korg klavijature, te neki Moog emulator i pretpostavljam Vanguard… ali nisam 100% siguran.

Leave a Reply

