Native Instruments Maschine

Novitet firme Native Instruments. Kao i uvijek, iznenade svoje korisnike🙂 Da ne bih puno trunio sada o čemu se radi, riječ  je o groove produkcionom studiju, kako su ga nazvali, ali u svakom slučaju najbolje je pregledati review na njihovoj web stranici

maschine_preview_1

Čitao sam dosta prije samog downloada o ovom programu i na kraju sam se ipak odlučio. Instalacija je na DVD-DL i teži negdje oko 6Gb. Program je naravno dostupan u

  • standalone varijanti
  • vst plugin varijanti
  • RTAS varijanti

Uz sam program najveći dio instalacije s, naravno, biblioteke…. od drum kitova do samih instrumenata.

Audio setup je, kako smo već navikli krajnje jednostavan

maschine_preview_2

Dakle, odabiremo driver (ASIO u mom slučaju) i MIDI setup.

Povrh svega, sve što napravimo u njemu možemo i da eksportujemo, pa stoga imamo na raspolaganju eksport opciju koja nudi sva potrebna podešenja. Eksportovani fajl je u wav formatu.

maschine_preview_3

Na raspolaganju nam je da odaberemo tip wav fajla (8, 16, 24 bit-a)

maschine_preview_4

Pored bezbroj opcija, meni najdraža je browsanje biblioteka, možemo da listamo

  • predefinisani library (factory)
  • hard disk računara (u potrazi za wav samplovima)

Na vrhu se nalaze kratice LIB i DISK koje određuju ono što želimo da pretražujemo…

Također na vrhu postoje i kratice za tip pretrage biblioteka, po kitovima, po groove presetima, po samplovima itd…

Pritiskom na određeno dugme, prikaz se mjenja u skladu sa odabranim, kao što se može vidjeti sa donjih slika.

maschine_preview_5

maschine_preview_6

maschine_preview_7

Evo da niko ne ostane uskraćen eksportovao sam dva groove preseta (njihove dijelove) čisto da se čuje na šta liči i kako zvuči, a zvuči jako jako dobro…

Problemi !!!

Ovo je nova generacija softwarea, pa stoga ne možemo trpati u isti koš sa Battery 3 ili Kontakt 3, Absynth 4 pluginima… ovaj plugin je jedač memorije i vašeg CPU-a🙂

Nakon pokretanja u standalone režimu, prvo je trajalo nekih 10 minuta dok je inicijalizirao biblioteke, pa nikad… osjedio sam, pa se zapitao šta radi ?!??? ali na kraju je završio.

Samo učitavanje preseta nakon uspješnog startanja traje također dosta dugo, i do 1-2 minute.

Kada sam učitao jedan preset i pritisnuo play, počelo je da svira ali uz dosta krckanja i modulacija u zvuku.

Nakon što sam se posavjetovao sa prijateljom, promjenio sam latenciju zvučne kartice na 1024 ms i nakon toga je stvar prodisala, a do tada je bila podešena na 64 ms… jednostavno ne može da ispumpa na mojoj mašini🙂

U svakom slučaju problem je riješen !

Međutim sporost kod kitova i groove preseta je ostala, ali nije toliki problem.

VST verziju još nisam testirao, međutim u vst režimu ovo mi gubi smisao jer je i ovo sekvencer, pa bi imali sekvencer u sekvenceru🙂

Hardware info

Uz Maschine program postoji i hardware koji je NI pripremio, međutim može se koristiti i neki postojeći hardware/kontroler.

Leave a Reply

