Omnisphere problemi

Kako nisam imao nešto previše vremena, omnisphere je nakon instalacije stajao dugo i samo sam ga u par navrata testirao u standalone režimu….

Jučer sam odlučio da napravim jedno upuststvo o sidechaining procesu u cubase-u i nakon što sam sve pohvatao, hajde da dodam i koji zvuk sa omni-ja….

Dodam omni u cubase, hm…. otvara ga nekih 10-15 sekundi, to mi je bilo pravo čudno jer je atmosphere otvarao jako brzo, kao i trilogy i RMX… ali hajde de.

Nakon što je otvorio, učitam jedan preset, idem dalje, učitam drugi… dobijam grešku

OUT OF MEMORY

i ubrzo nakon toga Cubase iznaci C++runtime error i zagasi se !!!

Nakon toga odem na internet i pronađem neke forume gdje se ljudi žale na iste stvari

http://www.northernsounds.com/forum/showthread.php?t=63475&page=8

…hm, Spectrasonics još radi na otklanjanju grešaka i tech supportu vezano za ovo.

Ovo još nije stabilan vst plugin !!!! Standalone verzija radi međutim ima dosta problema sa cpu, sporo listanje biblioteka i slično….

Leave a Reply

