Nuendo 3, problem sa promjenom tempa

I naravno kao i svaki drugi software na koji se nameračim i za koji taman pomislim da će riješiti moje probleme, otkrijem opet nove probleme🙂

Testirao sam neku drum / bass liniju u nuendu i htjeo sam da promjenim tempo, šta se desilo ?

Jednostavno svi midi zapisi u trakovima su ostali u mjestu (nisu mrdnuli) a timeline se pomjerio na odgovarajući tempo. I naravno otišao sam u out-of-sync🙂

Pregledao sam malo po net-u da li ima sličnih problema, pa sam na svu sreću našao rješenje problema.

Potrebno je otići u FILE->PREFERENCES->EDITING i postaviti opciju Default Track Time Type na Musical

A to je inače ona braon nota koja se pojavljuje u track inspektoru kod svake midi trake, pogledaj sliku

NUENDO_06

he he, ipak neću morati na Sonar🙂

Leave a Reply

