Emagic Logic 5.5.1, zadnja windows verzija

Večeras, tj jutros🙂, sam malo vremena posvetio Logic-u i to verziji 5.5.1, inače zadnjoj verziji pod windowsima.
Heh… kako smješno izgleda software🙂

Malo sam se poigrao, prvo imao sam problem kod startanja, jednostavno nakon nekog vremena samo krašira…
Da, to je standardni problem sa Waves pluginima.
I kako sam već objasnio u prethodnom post-u, potrebno je pokrenuti PluginEnabler iz Emagic foldera, taj će programčić skenirati DX plugine i onda ću jednostavno moći uključiti ili isključiti pojedine plugine.

PluginEnabler sam morao pokrenuti jedno 10-ak puta dok jednostavno nisam dobio taj prozor. Izbacivao mi je milion nekih grešaka ili bi samo nestajao… samo treba biti uporan i na kraju se ipak pojavi…

Dobro, on u fazi skeniranja plugine koje prave problem automatski ukine… i nakon što sam dobio taj prozor, odlučio sam da pokrenem Logic i evo ga:

logic_5.5_0

Vouuuuuuuu…..🙂

Krenuo sam u ekspediciju… otvorio help i polako pregledao funkcije i opcije… otvorio sam neki demo i pustio, što je najgore – fakat svira🙂
Vidim nekog plahog opterećenja CPU-a nema, što je dobro.
Na kraju sam skontao i kako se otvara mixer i kako se dodaju plugini DX itd… Evo dodao Waves Morphoder

logic_5.5

Evo i Waves C1

logic_5.5_2

Pravo sam se namučio oko osnovnih kontrola i slično, jer je skroz drugačija filozofija u odnosu na današnje verzije programa (Cubase, Nuendo, ProTools itd..). Čak je i Renoise jednostavan u odnosu na njega🙂
Jako zanimljivo …

Podržava i VST plugine, ali se kao i kod Fruty-ja moraju instalirati u njegov VST folder i onda će raditi. To nisam eksperimentisao.

I sada kada skontam da recimo Mike Oldfield radi još na verziji 4 ništa mi nije jasno🙂 Evo jednog isječka teksta sa Sound-on-sound (neki intervju sa Oldfieldom)

Having previously used C-Lab’s Notator on an Atari for sequencing duties, and a Fairlight before that, Mike’s been using Emagic’s Logic on a Mac since the time of The Songs Of Distant Earth, and even offered his own suggestions to Emagic in those early days. “They contacted me to ask what should be improved, so I told them what I thought was wrong and they gradually implemented all those suggestions. I think in the early days you couldn’t pack audio into folders, and you couldn’t loop audio.”

These days, the Mac in Mike’s studio runs Logic Audio Platinum 4.8 on a plasma screen, which has literally become the centrepiece of the studio. “The system I’ve got now is fine, although it’s out of date already because it’s a couple of years old. But I’m going to leave it now as I’ve heard that Apple have bought Emagic, so it’s not worth upgrading until we see what they’re going to do. I’m happy with the software and machine I’ve got- it works well enough, so I’ll leave it for a couple of years.”

Mike koristi verziju 4.8, uh… a ovo je 5.5, da li je vidio i konkurentne programe i nove verzije. Moguće, ovo je ipak intervju iz 2002 godine.

Leave a Reply

