Sonar 8 Producer Edition, testiranje

Dobio sam instalacione DVD-ove Sonara 8, pa večeras idem na testiranje, da vidimo šta su popravili i da li je i dalje konfuzan kao što je bio oko vst instrumenata i midi-ja.

SONAR8_Collage

Inače, instalacija je na 4 DVD-a

  • DVD 1: Sonar 8 Producer
  • DVD 2: Beatscape
  • DVD 3: Dimension Pro
  • DVD 4: Additional pack’s

Ja sada za sada imam samo prva dva dvd-a. Dimension Pro već imam tako da mi je nije potreban, a dvd 4 nemam pojma šta je, trebam pogledati.

Tako da sam instalirao Sonar i BeatScape…

Više detalja nakon testiranja.

Leave a Reply

