Fxpansion BFD2, testiranje

Konačno je moj internet provajder odlučio da uvede u svoju paletu paketa i FLAT paket, pa sam se odmah prebacio na njega, zato što sam imao problema sa download-ima… Naime, svi plugini iole vrijedni su i ogromni, to sam davno elaborirao, što je i logično.

Sa standarnim paketima i limitima jednostavno plugini kao što je BFD itd.. nisu mogli da se skinu jer su na 5-6 DVD-ova. Taj download bi trajao mjesecima radi limita koji treba da ostane u toku mjeseca.

Skinuo sam BDF2 prvi DVD i instalirao. BFD je plugin koji me pravo zanimao jer sam do sada koristio

  • EZ Drummer
  • Addictive Drums

Ovi plugini su također dobri, međutim nemaju ispravku groove midi-ja. BFD taj feature ima.

bfd_2_fxpansion_2

Povrh svega toga, zvuči vrhunski !!!

Ja nastavljam dalje sa testiranjem ovog plugina pa ću dalje pisati o impresijama i prednostima i nedostacima.

fxpansion_bfd2_kit_18piece

Leave a Reply

