Nexus ili ne-Nexus :)

reFX Nexus je plugin koji već jako dugo egzistira na vst sceni.

Nije riječ o synth-u nego je riječ o rompleru, tj. ima samplove i koristi samplove, kao i većina današnjih plugina.

nexus

Naravno, uz to što se igra sa svojom bibilotekom samplova imamo i dodatne mogućnosti i efekte da se igramo sa njima, kao što su filter, ekvilajzeri, arpegiator, gater (trance gate), reverb, delay, amplifier  itd… itd…

E sada Nexus nije baš omiljen u svijetu produkcije, bar po raznoraznim forumima, jer ljudi kažu da mu je zvuk grozan, plitak itd…

Do sada nisam koristio nexus nikada upravo iz razloga što sam pročitao te komentare, pa hajde, ako ljudi kažu onda je tako, sve do neki dan dok nisam skinuo dvd (cca 3Gb nexus v1 + main library) i promjenio mišljenje.

Meni je ovo fantastičan plugin i ima jako dobar zvuk i jako dobre samplove. Malo sam se igrao sa efektima, filterima, pojačalima itd… i mogu samo da kažem da je fantastičan.

Izbacili su sada i verziju 2, ali nju nisam probavao, zadovoljan sam i sa verzijom 1🙂

Nexus, kao i neki drugi slični plugini, ima mogućnost proširivanja, tj. dodavanja ekspanzija, tako nude široku paletu ekpanzija koje možete pregledati i preslušati ovdje: web page nexus expansions

Poslušajte pa sami prosudite da li vrijedi.

Ja sam ipak ZA Nexus🙂

Leave a Reply

