Presonus je izbacio demo verziju Studio One-a

I nakon dugog čekanja Presonus je izbacio i postavio na web stranici demo verziju ovog novog DAW softwarea. Radi se naravno o sekvenceru.

Više informacija na njihovoj stranici www.presonus.com

Ja sam već pisao na ovu temu u jednom ranijem post-u. Riječ je dakle o jednom novom, svježem sekvenceru koji su razvili po principu: uzmi sve prednosti i mane postojećih i napravi najbolji !!!

Testirao sam ga upravo… interfejs je odličan. Nakon instalacije koja je nekih 40-ak Mb pri startanju se prvo pojavljuje setup, te kada se odabere audio engine, lokacije direktorija, midi itd… on počinje da skenira plugine i to ako ništa lijepo izgleda🙂

studio_one_02

Plugine koje ne može da loadira, markira ih crvenom oznakom, pogledaj na gornjoj slici…

Nakon startanja, sve je dosta slično Samplitude-u, Nuendu i ostalim sličnim sekvencerima.

Jako mi se sviđa manipulacija pluginima. Sa desne strane se nalazi browser gdje možemo birati šta ćemo browsati, instrumente ili efekte, loop-ove, zvukovne biblioteke itd… interfejs je zaista perfektan !

Kada želim da koristim neki instrument ili efekat, samo ga prevučem na tu traku, i on je tu već… ovo je zaista fascinantno da se neko i ovoga sjetio, a ne postojeća navika u Nuend-u/Cubase-u F11 pa izaberi pa setuj itd… čista petica🙂

Poigrao sam se pa sam napravio jedan mali testni projekat da vidim zauzeće procesora itd… kako barata sa tim stvarima

Evo uostalom kako izgleda

studio_one_03

Mixdown mp3 preview

Uzeo sam DiscoDSP Discovery, Omnisphere, NI Kontakt i Broomstick Bass kao uzorak… svi su plugini poteški. Na master sam dodao IK Multimedia Tracks v.3 (preset: #master 2) i dobio sam šuškanje i krckanje… vjerovatno je latencija preniska, nisam dalje istraživao uzrok jer sam mixdown napravio bez ikakvih problema.

Interesovala me midi kvantizacija, skontao sam gdje je i radi….

Ono što nisam uspio podesiti je metronom precount (ili par otkucaja taktova prije samog snimanja midi-ja).

Što se tiče MIDI podešenja, potrebno je dodati novi uređaj u opcijama, nešto slično kao u Reason-u, jer su predvidjeli neke presete postojećih midi uređaja, pa se mogu izabrati. Pošto je kod mene obična klavijatura ja sam dodao generiči uređaj i odabrao sam input midi channel i to je sve. Nakon toga u svim trekovima mi se pojavljuje taj midi uređaj.

Još treba provesti vremenena uz ovaj software, pročitati manual itd… (manual je odličan).

U svakom slučaju ovo je na dobrom putu !!!

Leave a Reply

