Preslušavajući EMU III biblioteke… Public Enemy

EIII_200x100

Nedavno sam dobio EMU III for NI Kontakt diskove… Neko je uzeo sve EMU III library diskove i prekonvertovao ih u Kontakt format.

Dok sam tako preset po preset preslušavao sjetih se old school rap grupe Public Enemy. Inače to sam slušao u mladosti… hah, kaseta Fear Of Black Planet se izlizala doslovno od pretjeranog slušanja🙂

public-enemy-logo-5001191-1

Od svih grupa “rap” iz tog doba oni su mi bili autentični po tome što im je svaka pjesma bila puna dobrog ritma i krcata samplovima nekih telefonskih razgovora, nekih dijaloga, recitala, itd… itd… i jako jako dobri tekstova.

Jako jako energično…

public_enemy

Ah…. to staro dobro vrijeme, odem u školu i svi razmjenjujemo kasete PE…🙂 Lijepo se podsjetiti starih vremena… tek kada mi nešto ovakvo padne napamet, osjetim moć starenja🙂 školu kao da sam završio prije par godina, tako mi se čini, a prošlo je podosta… ne smijem ni reći.

Kako vrijeme brzo leti !!! Danas evo slušam čitav dan Public Enemy…

Public Enemy – Can’t trust it (youtube video)

public-enemy

Leave a Reply

