Kako konvertovati neki VST instrument u drugi format ?

Vrlo česta je pojava da nakon što instaliramo neki VSTi plugin skontamo da je 30% semplova super a ostatak za baciti !!! A što je najgore od svega plugin je zauzeo 6Gb hard diska… to je još najgore.

Kada ću iskoristiti ovo ? Nikada…. Kada će mi zatrebati ? Nikada…. Ali ima par dobrih semplova, baš su dobri !!! hm… pa ostavit ću ga onda… I tako plugin zjapi i zjapi na hdd-u, i jednom u 5 mjeseci ga se sjetimo i uzmemo neke semplove itd…

Kako riješiti ovaj problem ?

U tu svrhu će nam trebati:

  • ciljani vsti plugin (ja ću uzeti npr. EastWest Ethno World 3)
  • Extreme Sample Converter
  • jedan limun
  • itd…

Šalim se🙂 limun ne treba, a ako imate možete sebi napraviti limunadu jer ovaj proces zna i potrajati, tako da osvježenje dobro dođe…

Idemo redom…..

Prvo otvorimo ESC, zatim biram “Destination Format”…. ja ću recimo ovo konvertovati u SF2 bank.

esc_01

Zatim sa menija “Source Format” biramo opciju “VSTi Converter”

esc_02

Dobijamo novi prozor…

esc_03

Sa menija “MENU” biramo opciju “Load VST Plugin” i praktično izabiremo plugin koji hoćemo da semplujemo… pretragu obavljamo u folderu gdje su nam smješteni vst plugini i praktično biramo DLL fajl.

esc_04

Odabrao sam “Ethno World 3.dll” i on mi odmah otvara GUI plugina, kao na sljedećoj slici…. zatim pravim postavke koje želim u pluginu, ja sam učitao “MID EAST 100” kit jer njega hoću da semplujem.

esc_05

Sada slijedi bitan korak, a to je mapiranje tastature i željenih semplova… Praktično klikam mišem po virtulenoj klavijaturi i selektujem šta ću semplovati, ja sam odabrao rang koji želim semplovati i to izgleda kao na donjoj slici… Odabrao sam rang od C1 do E6, jer su na Ethno World-u te tipke dostupne i na njima su semplovi.

esc_06

Kada sam odradio ove korake, idemo na meni “MENU” i biram opciju “Sampling…”

esc_07

Biram destinaciju gdje će ESC napraviti sampling… pa neka to bude neki temp folder po želji…

esc_08

Nakon setovanog foldera dešava se semplovanje… dobijamo progres bar itd … kada dođe do 100% prvi dio procesa je završen !

Zaboravih napomenuti da u donjem lijevog kutu samplera možemo da vidimo koje će veličine biti naš bank.

esc_09

Nakon što je semplovanje završeno, u ESC prozoru u polju “1 Presets” dobijamo naš semplovani bank “mid east 100”. Ispod tog prozora nam je prikazan sadržaj, tj koliko semplova u banku postoji… “65 wav files”

esc_10

Još nije sve gotovo… kako rekoh ovo je prva faza, a sada slijedi finiš !!!!

U prozoru “1 Presets” desnim klikom na naš bank otvorimo pomoćni meni i biramo opciju “Convert Selected…”

esc_11

Opet dobijamo prozor koji nas vodi na destinaciju gdje ćemo snimiti finalni fajl (SF2 fajl)

esc_12

I nakon toga opet dobijamo mali progres bar, i kada dođe do 100% konverzija je uspješno završena dobili smo finalni fajl “mid east 100.sf2”

esc_13

E sada je posao, možemo reći, završen 100%. Sada smo dobili gotov SF2 fajl koji možemo koristiti u produkciji a koji smo dobili selekcijom samplova sa Ethno World 3 plugina… onih što su nam se sviđali.

Evo, kako ne bi sve bilo trla-baba-lan, postavljam ovaj SF2 koji sam upravo napravio…

MID EAST 100.SF2 download

Leave a Reply

