UVI Workstation … ko' stvoren rex player za Presonus Studio One

Iz razloga što Presonus Studio One nema podršku za REX fajlove, već 2 sedmice koliko se igram sa njim tragam za nekim rex playerom u vidu VST plugina.

Mogu ja koristiti

  • Native Instruments Kontakt
  • Halion
  • Reason (kao rewire uređaj)
  • FXPansion Guru
  • Stylus RMX
  • itd…

Ali jednostavno ništa od ovoga mi nije onako baš cool za ovu namjenu …

Danas sam slučajno surfajući po Presonus forumu naletio na jednu temu i tip kaže kako koristi UVI Workstation, pa hajde da vidim o čemu se radi !

uviworkstation

Riječ je o multikanalnom instrumentu koji ima svoje efekte, editor itd… podržava sljedeće formate:

  • REX
  • Apple loopove
  • Aif
  • Wave
  • midi

Instrument je besplatan (freeware), to je najbolja stvar od svega… download je dostupan sa njihove stranice

web page & download

Šta još reći nego najbitnije a to je da UVI dolazi u standalone, vst, rtas verziji… tako da nam je dostupan iz naših najdražih sekvencera🙂

Igrao sam se malo, stvarno super radi, učitao sam po 5 kanala i svakom kanalu dodijelio neki efekat itd… ekstra.

Mislim da sam ovim riješio problem importa rex2 fajlova u Studio One…

UVI-Workstation_2

Leave a Reply

