Stylus RMX update (1.8.2d)

Ima već par mjeseci kako je izašao update Stylus RMX plugina… koji navodno radi! Naime, prijašnje nadogradnje su stvarale probleme kod izlanog signala, nakon update-a, nije bilo zvuka i slično. Zadnji put kada sam radio update na 1.5 ili tako nešto, jedva sam vratio sve kako treba na staru verziju… dobro sam se napatio a ništa nisam uradio.

1.8.2d je sada siguran update.

Procedura je malo složena a ide ovako:

nakon raspakivanja arhive dobijamo sljedeće fajlove:

  1. Stylus RMX Data Installer 1.5 -> 1.7 (ovo je light verzija update-a, tj. za one koji već imaju instaliran RMX v.1.5)
  2. Stylus RMX Data Installer 1.7 (ovo je za one koji imaju instaliran RMX v.1.0 – taj sam🙂 ) – ovo sam našao u 1.8.0d Update-u
  3. Stylus RMX Software Update (ovo je plugin update arhiva, rmx vst)
  4. Stylus RMX kg (key generator)
  5. move SAGE shortcut (2 bat fajla za premještanje shortcut-a za xp i za vistu)

Dakle, prvo sam pokrenuo 2, pa 1, pa 3, pa 5… nakon što sam otvorio Studio One i pokrenuo Stylus RMX koristio sam key generator.

Eh… da vidimo sada nakon update-a da li plugin radi uopšte kako treba ?

rmx_test

Uzeo sam 3 kanala i korsitio sljedeće ekspanzije:

  • Zero-G : Guitar Odyssey
  • Loopmasters : Lounge Chillout (drum & bass)

Evo jedan isječak, preview rmx sample

Leave a Reply

