Kako snimiti izlaz plugina u audio traku (Pro Tools) ?

Večeras sam uzeo jedan stari projekat pa sam se malo poigrao… Naime, “In Beetween” je od početka imao lošu ritam sekciju, pa sam odlučio da je promjenim.

Da nebi otvarao ponovo projekat u Cubase-u (pošto ga više i nemam) odlučio sam da to uradim u ProTools-ima pošto sam svakako tu radio sam finiš i finalno miksanje.

Otvorio sam projekat i pobrisao postojeću drum traku… te otvorio novu traku “Audio” i odabrao na ulazu FxPansion GURU plugin…

Kada naštimam ritam i pustim play normalno svira… međutim problem nastaje kada hoću da snimim tu audio traku, jednostavno snima se snima i ništa se ne snimi, tišina …. ?!????

Nakon dugog istraživanja skontao sam kako ovo odraditi. Naime, potrebno je ovo izmanipulisati kroz dvije trake

  • Audio traka
  • Instrument traka

i povezati ih preko BUS 1-2

pt_rec_01

kao što se iz gornje slike i vidi, otvorio sam instrument traku “Inst 1” i Audio traku “Audio 1”, te sam podesio ovako:

  • Inst 1 – input: no input... (nije bitno), output: bus 1-2
  • Audio 1 – input: bus 1-2, output: out 1-2 (glavni izlaz prema masteru)

i naravno bitno je kliknuti na Record dugme na tom kanalu…

Zatim odabiremo Rec sa transport-a…

pt_rec_02

i bingo!!! snima se:

pt_rec_03

Hm… to sam skontao, a onda su krenule druge nebuloze… napravio sam loop-ove sa guru-om prema tempu pjesme 116 BMP ali nisam ih baš sretno uspio uklopiti…

Možda ovo ipak i nije najbolja ideja !!! jer loop-ovi non stop nekako bježe… ali hajde barem sam skontao kako se ovaj problem rješava🙂

Leave a Reply

