In Beetween (2 verzija), Pro Tools miks

Prošlo ljeto, prošle vrućine… aktivirao sam se opet po pitanju muzičkih sfera🙂

Već godinu dana kanim da u pjesmi “In Beetween” uradim nešto po pitanju drum sekcije jer postojeća nije baš zadovoljavajuća.

E sada, problem je što je to stari projekat rađen u Cubase-u, a Cubase-a više nemam na računaru, imam Nuendo, ali na šta će to ličiti, da li će faliti plugina itd…

Na kraju sam uzeo “dobri stari” Pro Tools pošto sam u njemu svakako radio zadnji miks verzije 1.

pt01

Kako sam već i rekao u prethodnom postu, Fxpansion GURU sam koristio za ritam sekciju i tamo su detalji kako sam to odradio i kako sam nasnimio nove samplove. Eh, sada istina imao sam neki problem sa loop-ovima, ali nešto se gadno bilo pobošalo sa Elastic-om (protools) na traci sa violinom pa sam je jednostavno ponovo importovao kakva je originalna i nakon toga se sve sredilo kako treba🙂

pt02

Download & preview “in beetween” verzija 2

Uh…. ovaj miks sam radio sa slušalicama, pošto je već kasno, pa iskreno pojma nemam kako će to da zvuči ?!???

Eh, sada postoji jedna dilema, dva su ritma unutar pjesme, u prvom dijelu jedan u drugom drugi… a nemam pojma da li da ostavim samo prvi ritam pošto mi on nekako najbolje paše… još se dvoumim oko drugog dijela.

Leave a Reply

