Najbolje od AKAI 1500 XXL Drumloops (REX format, rx2)

Ovo je jedan moj mali projekat koji sam uradio prije par dana. Konvertovao sam AKAI disk XXL 1500 Drumloops u REX format sa Propellerheads Recycle v.2.1

akai_xxl_drums

Prvi korak je konvetovati AKAI disk u WAV format. To sam uradio sa Extreme Sample Converter-om. Kada učitam AKAI disk u Tools postoji opcija “Send all samples to folder” te ona konvertuje sve samplove sa učitanog bank-a. Za svaki bank je potrebno ponoviti opciju.

Drugi korak je konverzij WAV->REX (RX2). Kako i rekoh to sam radio sa Recycle jer je to jedini software koji pravi REX-ove kako treba.

recycle_sensitvity

Glavna kvaka kod konverzije je da se nakon što učitamo WAV fajl podesi “sensitivity“, ja sam otprilike išao na vrijednosti od 75-85 i tada bih dobio dobre slice pointe. Kako štimamo osjetljivost tako se ove uspravne crte pojavljuju ili nestaju. Štimamo sebi po vrijednosti koja nam treba. (o ovome malo poslije)

Parametri su:

  • Bars = 1
  • Beats = 0
  • Sign = 4/4

Naravno, naštimao sam da se kod učitavanja uvijek setuje bars = 1.

Nakon toga sam imao problema sa dužinom loop-a, pa sam desni marker štelio na pravu vrijednost. Uglavnom kada se sve uštima i pusti u Recycle-u, treba da svira kako treba – da nema anomalija u loop-u (fali dionica i slično)

Download REX samples (130Mb, rapidshare)

Sada ove REX-ove možemo iskoristiti i za Stylus RMX naravno.

… Malo o REX-u

REX je zaštićeni format firme Propellerheads (autori Reason-a), i predstavlja najpopularniji i široko korišteni format za audio loop-ove. Podržan je od strane sljedećih software-a: Reason (logično :)), Cubase, Nuendo, Reaper, Logic, Pro Tools itd…

REX fajlovi su dobili nazivi po skraćenici od “ReCycle EXport”.

REX fajlovi nastaju u ReCycle-u analiziranjem WAV fajla, tražeći nulta križanja u wave formi, uobičajeno od početnog beat-a… Fajl se nakon toga djeli na djeliće (slice) ocrtavajući ih markerima. Tako podjeljen fajl nakon uvlačenja u bilo koji sekvencer moguće je svirati putem midi-ja (svaki djelić – slice – jedna nota) a također je moguće i mjenjati tempo jer sekvencer zna sve početne tačke loop-a, svaki kick, svaki snare itd… na osnovu slice markera.  Stoga je bitno podesiti ispravno osjetljivost (sensitivity), to na kraju određuje upravo tu osjetljivost na promjenu tempa. Promjenom tempa ne mjenja se PITCH nego se uzimaju u obzir markeri te se na osnovu toga ti djelovi sviraju brže ili sporije. Genijalno!

Leave a Reply

