Kako mjenjati pojedine dijelove gotovog MIDI fajla

Na molbu online prijatelja ovaj put govorim o izmjeni gotovog MIDI fajla. Recimo da nam se ne sviđa drum sekcija, hoćemo da je izmjenimo to možemo uraditi na vrlo jednostavan način!

Ja ću koristiti Cubase.

Otvorio sam dakle novi projekat (prazan) i importovao MIDI fajl (drag and drop iz eksplorera), i to izgleda ovako

midi_working_01

Eh, ovdje je glavna kvaka🙂 Svaki je MIDI fajl nakon uvlačenja u cubase ili bilo koji drugi sekvencer u jednoj traci i tu su praktično svi njegovi kanali. Također što se tiče naziva trake, pokupi prvo na što naiđe, tako da Vas to ne buni. Dakle midi je  stripovan ! sada nam treba nešto da ga razložimo na njegove sastavne dijelove.

U tu svrhu ćemo koristiti opciju Dissolve part.

Dakle, selektujemo našu MIDI traku i idemo na meni MIDI te odabiremo opciju Dissolve Part

midi_working_02

dobijamo poruku

midi_working_03

Bitno je da je aktivna opcija “Separate Channels” – to će razdvojiti kanale ! Idemo na OK te dobijamo:

midi_working_04

Evo ga! Dobili smo nove kanale a u prvoj traci je ostao originalni midi fajl pa ću ga ja zato isključiti sa “Mute”.

Sve što treba sada da uradimo je da pregledamo kanale i pronađemo drum sekciju.. ja sam pregledao i našao sam je u MIDI 10 traci, evo je:

midi_working_05

Sada možemo mjenjati ritam po potrebi. Ovo se također odnosi na bilo koji kanal.

Ovako to izgleda u kompletnom prikazu:

midi_working_06

Ono što je jako bitno sada možemo po želji ubacivati i vst instrumente po kanalima, tj. ne moramo koristiti GM bankove.

Leave a Reply

