Cubase bundle

Pošto sam imao pogrdne komentare na temu gdje sam čisto u kratkim crtama dao svoje impresije vezano za Cubase na osnovu drugih sekvencera evo da i obrazložim.

Cubase bundle mi se svidio iz tog razloga što nakon instalacije dvd-a stvarno dobijamo dosta dobrog sadržaja:

  • halion one
  • groove agent
  • loopmash
  • lm-7
  • itd..
  • itd…

Preslušavajući presete bio sam zadovoljan, pa rekoh, imam toliko drum kitova po računaru a sada imamo u halionu ili groove agentu interesantne kitove koji su totalno iskoristivi. Nema više potrebe držati gigabajte na računaru, kada i sa ovim možemo biti zadovoljni te od njih čuda napraviti.

Isto je i sa ostalim stvarima, instrumentima, sada imaju nove synth plugine koji su ekstra, pored standardnog embracera, a-1, itd… Totalno iskoristive stvari.

Što se tiče testiranja, eksperimentisao sam sa raznim stvarima i opcijama – koje ja stalno koristim, uključujući i neke nove, čisto da vidim kako fercera korisničko okruženje i jako sam zadovoljan u odnosu na druge sekvencere… znaju napraviti dobru stvar to je definitivno. Za home korisnika ovo je top. Dubiozna testiranja, eksperimente i analize nisam vršio !

Ne možemo upoređivati Logic, ProTools, Nuendo, Cubase, Samplitude itd… niti stavljati sve ovo u isti koš, ali za home korisnika sa jednom prosječnom zvučnom karticom ovo je i više nego dobro.

Leave a Reply

